Samen vernieuwden ze Boerderij

Samen vernieuwden ze Boerderij

  • 15 november

Het grootste vakblad van Nederland, Boerderij heeft recent een grote restyling en vernieuwing ondergaan, inclusief nieuwe digitale propositie. Aangezien de doelgroep heel trouw maar ook wat conservatiever van aard is, was het van groot belang de boeren aan de hand mee te nemen bij deze ontwikkelingen. In de maanden van de restyling en app-ontwikkeling, liep daarom tevens de marketingcampagne...

Lees verder


Hoofdredacteur Boerderij: ‘Elk stuk content moet de boer verder helpen. En aanzetten tot meer contentconsumptie’

Hoofdredacteur Boerderij: ‘Elk stuk content moet de boer verder helpen. En aanzetten tot meer contentconsumptie’

  • 15 november

De grootste vaktitel van Nederland - en bovendien een van de oudste - dat word je niet zomaar. Na jarenlange investeringen in online proposities, onderging dit jaar het weekblad van Boerderij een flinke update. Doel is dat alle Boerderij-media straks bol staan van de ‘actionable content’. ‘Hapklare brokken bruikbare content die aanzetten tot het consumeren van meer content. En uiteindelijk tot...

Lees verder


Banenmarkt SMD

Banenmarkt 27 oktober 2018

  • 12 oktober

Op zaterdag 27 oktober organiseert tijdschriftendrukkerij Senefelder Misset een banenmarkt voor iedereen die belangstelling heeft in een technische functie. We zijn zowel op zoek naar ervaren offset-drukkers als nabewerkers.

Lees verder


20ste Senefelder Misset Seminar ’Alles wat je aandacht geeft groeit’

20ste Senefelder Misset Seminar ’Alles wat je aandacht geeft groeit’

  • 17 april

Dagvoorzitter Ronnie Overgoor: “Verandering is aan de orde van dag. Het is de enige constante factor.” Plant Manager van Senefelder Misset Thomas Spekschoor: “Het is daarbij van belang om steeds uit te gaan van de behoeften van je klant.” 

Lees verder


Oplopende levertijden papier

Oplopende levertijden papier

  • 29 maart

In de afgelopen weken merken we binnen Senefelder Misset en Roto Smeets dat de papierleveranciers meer tijd nodig hebben om het papier aan ons te leveren. 

Lees verder


Corelio Printing overgenomen door CirclePrinters

Persbericht: CirclePrinters versterkt positie met overname Corelio Printing (België)

  • 09 maart

Corelio Printing is met een omzet van ruim €50 miljoen en bijna 200 medewerkers een toonaangevende Belgische rotatie-drukkerij (Erpe-Mere) en gespecialiseerd in het drukken van tijdschriften, krantensupplementen en catalogi. De onderneming is een betrouwbare partner voor vele Belgische, Nederlandse en een groeiend aantal Franse uitgeverijen. Corelio Printing is een dochter van Corelio NV,...

Lees verder


Seminar 2018: Nico van der Knaap

Seminar 2018: Nico van der Knaap

  • 08 maart

De laatste jaren investeert TUI flink in haar online aanwezigheid. Wat enkele jaren geleden begon met een naamsverandering. Weet u nog dat Arke TUI werd? Tevens was dit het startpunt om online, met onder andere content, terrein te winnen. Dat het harde werken de laatste tijd beloond wordt is een ding dat zeker is. Zo is TUI voor de vierde keer op rij verkozen tot populairste reiswebsite en hebben...

Lees verder


Peter de Mönnink Senefelder Misset Seminar 2018

Seminar 2018: Peter de Mönnink

  • 06 maart

Per 1 januari 2018 heeft Peter de Mönnink de overstap gemaakt naar Talpa. Naast CCO van Talpa Holding is - of eigenlijk blijft - hij CEO van SBS en heeft hij de verantwoordelijkheid over het te bouwen saleshuis. Voordat hij in 2014 bij Sanoma aan de slag ging, zat Peter sinds 1988 bij Reed Elsevier, waar hij begon als productmanager en vervolgens diverse leidinggevende posities bekleedde. 

Lees verder


Ilka Schreurs & Philip Fontani Senefelder Misset Seminar

Seminar 2018: Ilka Schreurs & Philip Fontani

  • 01 maart

Quest is een merk dat zich continu in de kijker weet te spelen. De ene keer met goede content, de andere keer met innoverend vermogen. Het team van Quest geeft veel aandacht aan de pijlers die tijdens het seminar centraal staan.

Lees verder