TIM VAN DER WIEL - SPEAKY.AI

Seminar 2019: Tim van der Wiel

  • 18 maart

De 21-jarige Tim van der Wiel is oprichter van GoSpooky, een social content agency, en Speaky.ai, een softwareplatform voor voice technologie.

Lees verder


DERK HAANK - MISSET UITGEVERIJ BV

Seminar 2019: Derk Haank

  • 18 maart

De naam Derk Haank is een grote in de uitgeverij-branche. Hij was CEO van uitgeverijen Misset, Elsevier en Springer Nature. Vorig jaar nam Derk Haank uit Doetinchem het agrarische mediacluster van Reed Business en RELX Group over, waaronder het bekende vakblad Boerderij.

Lees verder


NISRINE SAHLA - NOS [STORIES]

Seminar 2019: Nisrine Sahla

  • 18 maart

Nisrine Sahla is MediaBelofte van het jaar 2019 en een van de verdienstelijke gezichten achter en van NOS Stories.

Lees verder


CAREN WASSINK - DIRECTEUR B2B LINDA.

Seminar 2019: Caren Wassink

  • 18 maart

Het boeit onze lezers niet of ze een advertorial lezen of een redactioneel artikel, als de content maar goed is. Betaalde video’s worden vaak zelfs beter bekeken omdat er simpelweg meer geld in de productie gestoken kan worden.” Aldus Caren Wassink, directeur B2B bij LINDA.

Lees verder


MARJOLIJN HOFFMANS – DONALD DUCK

Seminar 2019: Marjolijn Hoffmans

  • 18 maart

Al meer dan 65 jaar is Donald Duck de leidende titel in het kind en familie segment. Opvallend genoeg is het met een bereik van 800.000 onder jongemannen van 13 en ouder, tevens de grootste mannentitel van ons land.

Lees verder


Samen vernieuwden ze Boerderij

Samen vernieuwden ze Boerderij

  • 15 november

Het grootste vakblad van Nederland, Boerderij heeft recent een grote restyling en vernieuwing ondergaan, inclusief nieuwe digitale propositie. Aangezien de doelgroep heel trouw maar ook wat conservatiever van aard is, was het van groot belang de boeren aan de hand mee te nemen bij deze ontwikkelingen. In de maanden van de restyling en app-ontwikkeling, liep daarom tevens de marketingcampagne...

Lees verder


Hoofdredacteur Boerderij: ‘Elk stuk content moet de boer verder helpen. En aanzetten tot meer contentconsumptie’

Hoofdredacteur Boerderij: ‘Elk stuk content moet de boer verder helpen. En aanzetten tot meer contentconsumptie’

  • 15 november

De grootste vaktitel van Nederland - en bovendien een van de oudste - dat word je niet zomaar. Na jarenlange investeringen in online proposities, onderging dit jaar het weekblad van Boerderij een flinke update. Doel is dat alle Boerderij-media straks bol staan van de ‘actionable content’. ‘Hapklare brokken bruikbare content die aanzetten tot het consumeren van meer content. En uiteindelijk tot...

Lees verder


Banenmarkt SMD

Banenmarkt 27 oktober 2018

  • 12 oktober

Op zaterdag 27 oktober organiseert tijdschriftendrukkerij Senefelder Misset een banenmarkt voor iedereen die belangstelling heeft in een technische functie. We zijn zowel op zoek naar ervaren offset-drukkers als nabewerkers.

Lees verder


20ste Senefelder Misset Seminar ’Alles wat je aandacht geeft groeit’

20ste Senefelder Misset Seminar ’Alles wat je aandacht geeft groeit’

  • 17 april

Dagvoorzitter Ronnie Overgoor: “Verandering is aan de orde van dag. Het is de enige constante factor.” Plant Manager van Senefelder Misset Thomas Spekschoor: “Het is daarbij van belang om steeds uit te gaan van de behoeften van je klant.” 

Lees verder