Samen vernieuwden ze Boerderij
Het grootste vakblad van Nederland, Boerderij heeft recent een grote restyling en vernieuwing ondergaan, inclusief nieuwe digitale propositie. Aangezien de doelgroep heel trouw maar ook wat conservatiever van aard is, was het van groot belang de boeren aan de hand mee te nemen bij deze ontwikkelingen. In de maanden van de restyling en app-ontwikkeling, liep daarom tevens de marketingcampagne Samen verbeteren we Boerderij. Bekijk hier het campagnemateriaal!

De campagne omvatte onder meer advertenties linkten naar artikelen waarin redactieleden de abonnees meenamen in het traject. In september 2018, vlak voor de abonnementsverlenging, lag de nieuwe Boerderij op de mat. Bij die eerste nieuwe uitgave kregen alle abonnees een stickervel met groene en rode pijltjes. Katja Garritsen, Marketing Executive van de titel: “Hiermee konden de boeren aangeven welke elementen ze en niet konden waarderen. Daarnaast hadden we een speciale landingspagina en een online enquête. In drie maanden hebben we meer dan 400 waardevolle reacties gekregen. Wat we voor ogen hadden, gebeurt: samen verbeteren we Boerderij.”

Bekijk hieronder alle campagnemateriaal

Download de gehele campagne hier.