Senefelder Misset Seminar krijgt een 7,7

  • 18 september

Dat het Senefelder Misset Seminar ook dit jaar geslaagd is kunnen we wel stellen. Zo bood de middag genoeg inspiratie om zelf aan de slag te gaan met de nieuwste trends en verdienmodellen. Om in kaart te brengen hoe u het seminar heeft ervaren voerden we een evaluatieonderzoek uit. De belangrijkste conclusies van het onderzoek: 1 U beoordeelt het Senefelder Misset Seminar met een 7,7! Zo voldoet...

Lees verder


Onze bijdrage aan de Feyenoord special van VI

  • 18 september

Een welverdiende titel volgde na 18 lange jaren dan eindelijk op zondag 14 mei 2017. Een week eerder leek de droom op het allerlaatste moment nog uit elkaar te kunnen spatten na de dramatische wedstrijd op Woudestein: 3-0 verlies tegen Excelsior. Maar in de allerlaatste wedstrijd van de Eredivisie werd Feyenoord dan toch kampioen na drie doelpunten van Dirk Kuyt tegen Heracles. Zondag 14 mei om...

Lees verder


Klanttevredenheidsonderzoek 2017

  • 18 september

In de komende weken ontvangt u daarom mogelijk weer een uitnodiging om deel te nemen aan het onderzoek. Het onderzoek geeft uiteindelijk een beeld van uw tevredenheid over de kwaliteit van het drukwerk en onze dienstverlening. Uiteraard horen wij graag of en welke verbeterpunten er zijn. In de volgende uitgave van Imprintant delen we uiteraard de uitkomsten van het onderzoek. Met uw deelname aan...

Lees verder


Verleiden met content

  • 18 september

“Uitgeverijen hebben op dit moment allemaal één grote uitdaging: Hoe zorg je ervoor dat je relevant bent en blijft voor je doelgroep? De algemene tendens is dat we heel veel informatie consumeren, meestal online, maar we zijn nergens meer écht mee verbonden. We pakken overal wat informatie vandaan en vaak is het ook nog gratis. Het woord abonnement is bijna een besmet woord aan het worden! Als...

Lees verder


Onafhankelijk met/versus brandend content

  • 18 september

“Wij behartigen onder meer de belangen van onze leden bij partijen waarmee je te maken krijgt als je een eigen huis koopt of hebt. Denk bijvoorbeeld aan makelaars, notarissen, maar ook aan schilders en energieleveranciers. Onze leden hebben in vergelijking met die partijen meestal een achterstand in kennis. Daarbij komt nog dat er vaak heel veel geld mee gemoeid is. Veel mensen worden daarom lid...

Lees verder


Tactisch partnership

  • 18 september

“De adverteerdersmarkt is de afgelopen jaren sterk veranderd. Branded content is in de plaats gekomen van het ouderwetse adverteren. Adverteerders willen veel meer het verhaal achter hun boodschap kwijt en niet alleen maar een boodschap zenden. De enige optie is om mee te gaan met die adverteerder, ook omdat de advertentiemarkt kleiner is geworden en het steeds moeilijker wordt om adverteerders...

Lees verder


Aanpassingsvermogen sleutel tot succes

  • 18 september

Strategie en cultuurIn een tijd dat veel traditionele modellen onder druk staan, wordt het voor bedrijven steeds belangrijker om zich aan te passen aan de veranderende markt. Bijvoorbeeld door ideeën proactief in een vroege fase te omarmen, een cultuur te creëren waarbij fouten mogen worden gemaakt en waar ook snel van fouten wordt geleerd. Alleen flexibele bedrijven die klaar én bereid zijn zich...

Lees verder


Roto Smeets Group, CirclePrinters

Persbericht: Roto Smeets Group en CirclePrinters ronden samenvoeging activiteiten af

  • 10 april

Roto Smeets Group en CirclePrinters Holding kondigden op 13 februari jl. het voornemen aan om hun activiteiten te bundelen, waarbij CPH de aandelen en operationele activiteiten van RSG zou overnemen. Het voltooien van de transactie was nog afhankelijk van goedkeuring door de Oostenrijkse mededingingsautoriteiten, een positief advies van de Centrale Ondernemingsraad (COR) van Roto Smeets Group en...

Lees verder


Senefelder Misset Seminar 2017

Presentaties Senefelder Misset Seminar 2017

  • 17 maart

Via onderstaande links kunt u de presentaties van de sprekers nog eens op uw gemak bekijken. We hopen u volgend jaar weer te mogen verwelkomen in onze drukkerij.Brechtje de Leij - Marktplaats Ruud Koolen - Springer MediaSlaven Mandic - Wayne Parker KentRob Koghee - New Skool Media

Lees verder