Peter de Mönnink Senefelder Misset Seminar 2018
Per 1 januari 2018 heeft Peter de Mönnink de overstap gemaakt naar Talpa. Naast CCO van Talpa Holding is - of eigenlijk blijft - hij CEO van SBS en heeft hij de verantwoordelijkheid over het te bouwen saleshuis. Voordat hij in 2014 bij Sanoma aan de slag ging, zat Peter sinds 1988 bij Reed Elsevier, waar hij begon als productmanager en vervolgens diverse leidinggevende posities bekleedde.

Als CEO bij Sanoma was De Mönnink verantwoordelijk voor de implementatie van een crossmediale strategie. Dit leverde waardering op. Zo won hij in 2016 vijf crossmediale awards en werd hij Cross Media Man van het Jaar 2016. Nu de overstap naar Talpa is gemaakt gaat hij ook hier grondig te werk. Zo is De Mönnink van mening dat u als mediabedrijf de viewability, accountability, brand safety en GDPR op orde moet hebben. Zonder kunt u niet succesvol zijn. Overigens is executie alles. Daarom bouwt hij aan één grote commerciële organisatie waarin alle activiteiten samenkomen. Belangrijk in het denken bij de vorming van Talpa Media Solutions is het AIDA-trechtermodel versterkt met data, retentie en relatie. Waarom dit de grondslagen zijn legt Peter tijdens het seminar uit.

Zorg dat u erbij bent. Meld u hier gratis aan.