Seminar 2018: Nico van der Knaap
De laatste jaren investeert TUI flink in haar online aanwezigheid. Wat enkele jaren geleden begon met een naamsverandering. Weet u nog dat Arke TUI werd? Tevens was dit het startpunt om online, met onder andere content, terrein te winnen. Dat het harde werken de laatste tijd beloond wordt is een ding dat zeker is. Zo is TUI voor de vierde keer op rij verkozen tot populairste reiswebsite en hebben ze diverse awards gewonnen, waaronder de titel e-mail vrouw van het jaar. Mooie prestaties!

Tijdens het seminar neemt Nico van der Knaap, Head of Content & Head of Digital Brand Experience, u mee in de wereld van TUI. Zo geeft Nico u inzicht in hoe u het beste aandacht kunt geven aan de pijler customer journey. De vliegmaatschappij combineert zelf bijvoorbeeld merkbeleving met een gegronde content strategie. Wat er vervolgens voor zorgt dat TUI per fase in het boekingsproces weet welke content en welke vorm van content ze moeten aanbieden. Is uw doel voor komend jaar om meer aandacht te besteden aan een optimale customer journey? Luister dan op 12 april naar het inspirerende verhaal van Nico van der Knaap.