Rob Koghee New Skool Media
Rob Koghee richtte samen met Cor Jan Willig New Skool Media in juni 2014 op. Na de acquisitie van 19 special interest tijdschriftmerken via Sanoma, is het portfolio inmiddels uitgegroeid tot 23 titels.

New Skool Media gelooft daarmee in de uitgangspositie van tijdschriften om merken op lange termijn succesvol te ontwikkelen en uit te bouwen. Een greep uit het porfolio: 90 Minutes, Pedala, delicious., Home & Garden, Zeilen, Seasons, Knip Mode, Know How, Zin, Moto73, Motor Magazine, Roots, Vorsten, Formule 1 en Columbus Travel.

Rob Koghee zit inmiddels 31 jaar in het uitgeversvak (o.a. Weekbladpers en IDG) en was ook eigenaar van Blue Flower Media, een uitgeverij met tijdschriften als 1900, Rafael, 90 minutes en Schaatsen. Als het aan Rob ligt, wordt print gewoon een marketingmiddel. Een middel dat voor de consument gratis te verkrijgen is als blijkt dat daardoor zijn e-commerce resultaten leidend worden. 

Tijdens het seminar op 16 maart neemt Rob u mee in het succesverhaal van New Skool Media. Want hoe word je in een uitgeefmarkt die onder druk staat één van de grootste uitgeverijen? Maar bovenal: hoe blijf je succesvol? Hij zal uitgebreid stilstaan bij de crossmediale strategie en toekomstvisie van de uitgeverij. Wilt u dit verhaal live meemaken? Meld u dan hier dan gratis aan voor het Senefelder Misset Seminar 2017.